Het nieuwe communicatiesysteem in de cloud of op locatie
Een telefoonsysteem kiezen voor je bedrijf vereist een zorgvuldige afweging. Je wilt dat het nu en in de toekomst aansluit bij de behoefte. Telefonie is inmiddels geëvolueerd naar Unified Communications (bellen via PC) waarvoor geavanceerde functies nodig zijn zoals gespreksafhandeling, telefonisch vergaderen, voicemail en nog veel meer. Het systeem moet mee kunnen groeien met de behoefte van het bedrijf zonder voor torenhoge uitgaven te staan.
3CX is een open-platform VoIP-systeem dat werkt met de meest gebruikte IP-telefoons en SIP-trunks. Het telefoonsysteem werkt zowel in lokaal als in de cloud. Eenvoudig, betaalbaar en flexibel. Met 3CX elimineer je de kosten en beheer van verouderde, traditionele telefoonsystemen.
Betaalbaar, eenvoudig te installeren en te beheren
De 3CX centrale kan vrij worden geïnstalleerd op diverse platformen en is compatibel met de meest gangbare IP-toestellen. Daarbij kun je zelf kiezen welke SIP-trunk providers je kiest voor je externe gesprekken. Dit kan zorgen voor enorme besparingen op de telefoonkosten. Steeds meer centrales worden geïnstalleerd in de cloud. Wil je de centrale wel lokaal dan kun je kiezen voor een virtuele server of (mini) PC.
Verschillende versies
De 3CX VoIP telefooncentrale is beschikbaar in 3 verschillende versies, Standaard, PRO en Enterprise. 3CX Standaard is gratis met een maximum van 16 telefoonlijnen en voorziet in de meest gebruikte standaard functies zoals voicemail, centraal telefoonboek, (automatisch) doorverbinden, hold (met muziek) enzovoort. Wil je gebruikmaken van callcenter functionaliteit zoals wachtrij, automatisch terugbellen, meeluisteren en nog veel meer dan moet je naar de PRO of enterprise versie.